Dags för sängen!

Snart har tre veckor av simskolan gått. Imorgon är sista dagen innan avslutningen. Så det blir till att skriva diplom och intyg till alla duktiga! De är såååå söta och det har varit skitkul! Vädret gör ju inte saken sämre heller. idag var första dagen som solen inte sken från en klsrblå himmel. Det var lite moln, men inte kallt. Vattnet håller 26-27 grader så vem kan klaga!? Men jag frös som sjutton förra veckan när jag badade med feber när jag egentligen borde legat i sängen...

Imorgon kväll blir det simborgarkväll för alla som vill med lite korvgrillning.

Kom på en sak, gud vad jag håller på. Måste allt bli så stort jämt!? Men jag vill ju att allt ska bli bra!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0