SJuk - IGEN -

Grrrr, då är jag risig igen, denna gång mer än tidigare. feber, ont i halsen, huvudvärk och ont som fasen i kroppen, alldeles underbart i detta väder... jag som aldrig överger solen fick se mig besegrad idag, det blev inne istället... Trist. Har varit hos farbror doktorn, ingen bakterie, men förmodligen virus som inte släpper. Hellre en bakterie så man kan få penicilin än att gå så här. Less, jag är less på detta.

Förlåt att jag missar att hälsa på dig min vän. Vill så gärna men hjärtat säger att det inte är ok när jag mår så här med tanke på er lilla bebis...

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig!!!

KRAM

2010-07-13 @ 00:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0