Två simpass avklarade

Igår simmade jag ett försiktigt pass. Det kändes inte det minsta bra. Vattenläget var under all kritik och jag hade inget bra tag i vattnet alls. Men det var bara att borra ner huvudet och försöka så gott det gick. Simmade i alla fall en serie som såg ut så här

4 (10*25 me ordning + 4*100 fr st 1´20)

(skitjobbigt)

400 + 2*200 + 8*50 frisimsarm


Idag var det ett sprintpass men samtidigt lite kondition eftersom man var tvungen att vara uthållig

8*25 fr (start uppifrån, vila 5 sek + 1max vila 60)

125 löst

8*25 (löst + max start uppifrån spec/vf)

125 löst

8*25 fr (start uppifrån, vila 5 sek + 1 max vila 60)

125 löst

8*25 (löst + max start uppifrån spec/vf)

125 löst

(ser säkert krångligare ut än vad det var)

5 (100 + 2*50) frisims arm med paddel

Lite trött nu då... Vill nu bara inte bli sjuk igen, men känner på mig att det blir så. Jag är inte bra än, men bättre ialla fall, så låt det stanna där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0