God afton!

Satan i gatan vad jag är trött. Ja ja, men gå och lägg dig då... jag ska, har bara så svårt att göra det tidigt...

Hur som helst så åt vi en superdupergod pastagratäng när Mr Right kom hem. Efter middagen stack jag iväg på en löptur och såg inte mindre än TRE (!!!) ormar. Är helt säker på att minst en var en stooor huggorm.
Låg väll och solade sig i den sköna eftermiddags- kvällssolen.

Detta är enligt mig såklart en huggorm de andra såg ut så här


Vet inte om det var snok eller huggorm (den till vänster är en huggorm och den andra är en snok)

Hur som helst så måste jag nu erkänna att jag inte är så förtjust i ormar heller... Inga djur passar mig alltså.

Hur som heslt så blev det ett mysigt bad med Moa och Hugo när jag kom in. Fort som 17 med dem i säng och sedan kvällsstädracet... Att ingen talat om för mig att en 4-årig tjej tycker om att byta kläder och skor typ 100 gånger per dag. Hur kan denna lilla varelse som tillbringat halva dagen på dagis dra fram 7 par skor på några timmar!? 4 byten med kläder  (klänningar, tights, kofta...) plus tre bikinitrosor och en baddräkt... Dessutom hur kan man gå från att bada i poolen till att sätta på sig en toppluva när man springer iväg...

När allt var uppstädat, dammsugarn hade luftats och allt annat inplockat satt e jag mig på altanen med en kall öl och en påse chips och bara njöt av fågelkvitter. Ända tills myggen började äta upp mig... Mr Right höll på att måla garaget, men fick också ge upp på grund av myggen. Galet stora och galet mycket.

Imrogon hoppas jag på ännu mera sol och sedan ska jag ut med jobbet. Spela golf och dricka vin, säkert en bit god mat! Perfekt avrundning innan helgen!

Bara så ni vet, kroppen värker, men det är bättre än vad det var för tre dagar sedan. Jag ÄLSKAR SOL OCH VÄRME!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0