Hallå där!!!!

Jag finns kvar, har inte övergivit min dagbok än... Har bara inte fått tiden till att räcka till för att skriva ner tankar och allt jag gjort... Såg dessutom att jag inte lagt in några bilder senaste inläggen. Men lugn bara lugn, det kommer!!!

Hur som helst så avslutade jag måndagen med en underbart god måltid hemma hos min kära vän tillsammans med mina underbara kompisar! Tänk att få komma direkt från träningen till dukat bord där jag serverades

bruschetta med tomat och avokado
torn av aubergine, tomat och fetaost med myntabiffar.... (det var supergott även om jag personligen inte är ett fan av mynta i mat)
chokladtiramisu

Tack för en underbar måndagsmiddag!!! Och underbart sällskap!

Igår tog jag kidsen med mig och begav mig in till Junibacken. Road, nej, men Moa hade kul och vi hade en mysig dag!

Idag har jag precis avslutat en fika och innan dess ett BVC-besök. Min lilla tuss har blivit stora killen. Hela 65 centimeter och 7100 gram.... Vart tog bebisen vägen!?
Han har precis sovit drygt två timmar, perfekt att ha altan där man kan sola, bada och fika medan han sover. Gissa om jag njuter!?

Nu blir det lite matlagning, pastagratäng bjuds det på idag.

Hörs sedan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0