Hellluuu!

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag. Jag börjar vänja mig vid den envisa huvudvärken nu. Antar att jag har någonting i kroppen som inte vill ge med sig, snälla XXX får jag komma till dig så att du kan "dra ut det onda!? Vore ju minst sagt underbart. Stressar även upp mig över att jag inte hinner/kan träna nu. Försökte, men huvudet sa verkligen NEJ, men ni som känner mig vet att jag inte ger upp, men å andra sidan så blev det inte värre, gör bara lika ont...

Min lilla tös, som nu börjar bli riktigt stor, har nu sommarlov! Hon tyckte verkligen det var mysigt att få säga att hon har SOMMARLOV!!! Vi firade med jordgubbar och glass när vi kom från dagis. Det var mumma det! Annars har jag väl tillbringat dagen i solen med vänner, ok, torsdagsstädningen fixade jag i morse så nu är det klart. Så nu är helgen välkommen... Nice!!! Fullt ös som vanligt.

♥GRATTIS ALLA UNDERBARA VÄNNER SOM NU FÖTT BARN!!!♥

Ibland slås jag av en sådan enormt stark känsla då jag ser på mina egna barn. Vilken kärlek. Den gör mig rörd och att det kan finnas så starka känslor. Jag älskar dem så klart hela tiden, men ibland så kommer den där riktigt starka vågen av kärlek över mig och gör mig så fruktansvärt lycklig!!! Jag ser mig själv i dem och vet att de är skapade från något alldeles äkta, av kärlek. Jag vill ge dem allt jag kan och hoppas de lär sig vad kärlek är så att de i sin tur kan föra den vidare. Det finns inget som är mer underbart än att drunkna i de blå av de blåaste ögonen som ger mig sin fulla tillit. Jag skulle verkligen göra precis vad som helst för dem. Jag som för fem månader sedan inte visste om jag skulle kunna älska ett barn till lika mycket som jag älskar Moa. Mamma gav mig svaret att det kan man. Men det var stora tvivel på att jag skulle kunna känna så mycket för den lilla i min mage. Men vips, då han var ute, i exakt samma ögonblick så var han precis lika älskad som sin syster! Och familjen kändes mer hel. Kanske låter konstigt, men det är faktiskt så. Ja, jag är verkligen lycklig att jag har min underbara familj!

                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0