Sorry

Jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering, ser ju att det varit måååånga inne och som inte fått något nytt att gotta sig åt... Ha ha, skämt å sido, men jag hade varken ork eller tid igår. Först var min älskade vän med barn här nästan hela dagen. Stackarn, blev bjuden på en paj som faktiskt blev paj... Inte så god, men glassen till var god:-(

Efter det kom en granne över på fika i solen och jag fick världens huvudvärk. Kände mig ganska dassig så det blev ingen träning utan sängen istället... Har ju gått en vecka nu och mått skit fram och tillbaka. Ska man bli sjuk kan det ju lika gärna bryta ut så att det sedan försvinner, för att gå så här är värdelöst. Idag sränger huvudet fortfarande, men jag har ingen feber i alla fall. Blir det träning idag tro!? Man kan ju gå och simma och ta det väldigt lugnt, men det är inte riktigt jag... Får se får se, den som lever får veta...

Hur som så började jag dagen med att måla lite plank som ska spikas upp på garaget. Ganska kul och rofyllt, men tyvärr tog färgen slut, och jag som inte har någon bil idag kan ju inte heller åka och köpa ny... Väldigt väldigt synd...

Så nu kan jag gotta mig med en burk cola på altanen i solen (som faktiskt tittar fram mer och mer) under tiden Hugo sover. Om en timma kommer Moa hem, då ska jag gosa med henne!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0