Stackars stackars alla som tar studenten idag

Fy, vilket väder det är idag. Jag lider verkligen med dem som tar studenten idag. Tänk, det har varit fint väder hela veckan, men inte idag då man verkligen kan önska sig sol, eller i alla fall uppehåll... Kul att stå med en vit fin studentklänning slickandes runt kroppen och alldeles dyblöt. Och inte går det att sitta ute heller... Nej, idag är jag glad över att jag inte tar studenten, även om det är en dag jag verkligen vill återuppleva.

Vägen in i friheten, in i vuxenlivet. Allt var så enkelt och allt var så underbart roligt den dagen. (Det är det fortfranade, men studentdagen var något alldeles särskilt). Oj vad kul jag hade tillsammans med alla mina vänner! Då sken solen och det var hur varmt som helst! Alla var glada, skålade i champagne och fick en massa fina presenter:-). Om två år blir det studentfirande för oss då Mr Rights halvsyster tar studenten. Gud, jag känner redan hur kul det ska bli.

Men ändå, regn och student går inte riktigt ihop...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Johanna!

Hittade just hit, så roligt att se hur du har det!

Supersöta barn!

Ville bara kommentera om studenten, vi stod nämligen där i regnet och väntade på lillasyster Sara =) De som tog studenten var lika glada ändå, det var nog mest de anhöriga som led av vädret!

Kramar

2010-06-14 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0