Tröttmössa

Men vad är detta kan man fråga sig, herregud, fredag kväll och jag gnetar inte i bassängen!? Men det är sant, jag är hemma och har så varit hela kvällen. Är inte riktigt pigg, ont i skallen och seg i kroppen. Kände inte ens för att träna och Mr Right är och jobbar. Skulle kommit hem tills jag skulle åka, men jag såg ingen anledning till att han skulle avbryta eftersom jag som sagt inte är så pigg. Blir eventuellt ett pass imorgon på morgonen, beroende på hur jag mår.

Det kan ju kanske tänkas att jag är trött sedan igår... Var hemma runt halv ett från kvällen med golf, middag, prat, vin och en miljon mygg... Hur kul som helst att slå lite golfbollar, kommer garanterat göra det igen, men kunde varit utan myggorna. Satan i gatan vad mycket det var. Cyklade hem vid tolv. Riktigt kul var det! Men man blir ju seg dagen efter. Inte direkt så man kan sova ut och sova en djup sömn natten igenom. Men är man småbarnsförälder så är man.

Hade jag dock enbart haft ett barn hade jag kunnat somna om. Hugo somnade om efter att han ätit vid kvart över sju och vaknade strax innan 10. han som aldrig brukar somna om... Var väl för att vi inte behövde gå upp och han fick mysa bredvid mig i sängen...

Tyvärr vaknade Moa halv åtta... Men hon kom och mös med mig så det var underbart att ligga mellan två mysbollar!

Ha ha, nu sover de igen och jag ska också knoppa snart! Läsa lite, men antar att jag inte kommer många sidor innan ögonen strejkar.

Hoppas ni haft en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0