Cupcakes med smak av apelsin och viol


Dessa goda Cupcakes a la moi var avsedda för mitt väntande fikabesök och Moas kompis, men det blev Öppna Förskolan med sång och lek istället. Fikat tar vi på tisdag. Men de var goda och satt som en smäck i magen när Mr Right kom hem. Efter det var vi ute en lång stund i det härliga vädret. Moa åkte pulka och stjärtlapp i snöhögen på tomten ut i lervällingen och var helt underbart ren och torr när hon kom in... Men vi hade kul och faktiskt första gången hon själv säger att hon nog ska ta en varm och skön dusch!!! Hon duschade helt själv och satte på pyjamas efter det, klockan var väl cirka fem då. Käkade middag i pyjamas och sedan fram med fredagsmyset som bestod av gurk- och morotsstavar och lite dipp. Jag hann till och med borsta hennes tänder innan jag for iväg för att träna. Inte dåligt en fredag. När jag kom hem ca två timmar senare så sov hon som en stock sedan jag åkt... Den andra lillatussen, Hugo, sov däremot inte... Han gallskrek och jag hittade en uppgiven och tafatt Mr Right... Så fort jag tog honom och tankade i honom ännu mera mat så blev han tyst och somnade som en stock han med... Vaknade sedan kvart i åtta imorse och var hur glad som helst... Tänk att mamma är så bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0