Fick sovmorgon, men är förbannad!

Vad är en söndagsmorgon utan simning? Idag har vi i alla fall ändrat för MIN skull eftersom Mr Right skulle jobba i garaget så därför är det träning ikväll. Alla var nog i och för sig glada för en sovmorgon, MEN, vad händer? Jo Mr Right ställer inte klockan och när han väl är i garaget så är klockan halv tio vilket innebär att jag lugnt hade kunnat träna på morgonen. Så har alla i gruppen liksom ändrat bara för min skull. Känns kanske inte helt ok... Hur som helst så sov knattarna mycket bra och vaknade efter åtta!!! Nice!

Nu har minstingen somnat om i min famn och den stora strosar omkring i nattlinne och leker mammapappa barn... Annars är det Plask och Lek mitt på dagen och sedan träning, sen är dagen slut....

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0