Fullspäckad dag imorgon

Längtar, imorgon blir en fullspäckad, härligt! Det ska bli superkul även om jag faktiskt är i behov av en heldag hemma. Hur som helst så blir det lite träning när jag lämnat Moa på dagis, ner på stan för att fixa lite ärenden och handla lite förnödenheter för att sedan ta en lunch med min kära vän och sedan hämta Moa på dagis för att sedan fara hem och fixa lite fika för att träffa världens bästa -I- och hennes son samt farbror eller morbror eller vad det nu är... Har ju redan bestämt att Moa ska gifta sig med hennes son, så söt, och tänk vilka underbart söta barn de skulle få... Ha ha!

Hade tänkt fixa en supergod Äppelpaj men insåg att jag inte har ingredienser till det och orkar inte åka och handla nu, känns lite onödigt, men det finns ju annat i frysen så det funkar nog ändå! Men kul ska det i alla fall bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0