Ho ho, ännu mera snö.

Shit alltså vad det snöar ute och det bara yr runt huset. Vet ärligt talat inte om jag sett så här mycket snö förr. Nu har det varit vitt på marken sedan innan lucia, tre månadet snart.... Urk. Jag gillar när det är riktig vinter men gärna att det får komma lite vår nu.

Igår provade jag på hur det är att vara fembarnsmamma... Hade grannens barn med till dagis, känns liiite onödigt att vi alltid åker samma tid för att lämna och hämta. Jättesöta ungar, men skillnad från att bara ha två. Bara lämningen tog ju megamycket längre tid än annars. Så imorse tog de med Moa till dagis och jag slapp väcka Hugo. Den lilla rackarn sov till tio och jag hann städa innan han vaknade. Skönt och så mysigt att kunna ägna full fokus på honom nu på dagen!

Har hunnit en bra bit på min To do-lista. Ser ett slut på den och gud så skönt!!! Jag tror jag blivit lite vuxen.

Gårdagen var kanon. Träning, shopping, träffa en massa vänner och en lugn och skön kväll. Stupade dock i säng vid tio och åde jag och Hugo somnade som stockar.

Laddar nu inför stormen som drar in här vid ett... Moa ska ha kompisar med hem från dagis, tvillingar, jag laddar för att orka:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0