Ny dag nya tag

Gårdagen bara försvann i en rasande fart. Vart tar tiden vägen egentligen? Gårdagen var fullspäckad från morgon till kväll. Hämtade Moa och for till Plask och Lek där min älskade Mr Right mötte upp. Jag insåg att jag faktiskt saknat honom♥. Moa hade hur kul som helst på Plask och Lek och är verkligen superduktig. Hem, stannade och käkade på Donken. Gott, nej, inte det minsta, men mätt blev man.

Körde några varv i skidspåret, men det hade blåst igen så det var inget spår kvar. Nu finns det däremot ett där. Det som blev efter mig...

Efter allt kvällsfix var jag megatrött och somnade strax efter nio. Hallå, börjar man bli gammal kanske...

Var dock pigg imorse och insåg att det är ganska skönt att somna tidigt. Har nu klarat av alla morgonbestyr och lämnat Moa på dagis. Ska ta en låååångpromenad i solen och sedan njuta av en kaffe.

Funderar starkt på att simma ikväll, men känner dock fortfarande av halsen. Sjuk eller inte, jag är inte 100 i alla fall.

Sedan har denna dag gått... Optimistisk va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0