Ny vecka igen...

Ja herregud vad tiden bara rusar iväg. Det känns som tiden går fortare och fortare varje vecka. Swich så är det en ny vecka.

Moa är lämnad på dagis, alla morgonsysslorna gjorda och snart ska jag traska ut på en promenad i det underbara vädret. Det är sol idag igen. Konstigt väder, igår snöade det massor, drygt en decimeter och idag känns det åter som vår. Låt det vara så nu, tack.

Efter promenaden blir det lite fika här hos mig och sedan ska Hugo till BVC både för vanlig kontroll och på läkarkontroll. Kommer inte riktigt ihåg vad det är de kollar vid 2 månader, men blir väl klokare i eftermiddag. Skönt att gå dit, han har inte gjort nr 2 i blöjan på snart en vecka och börjar se lite tjock ut om magen och lite besvärad av det... Konstigt!?Från 11 gånger per dag till 0 gånger på en vecka.... Pax för att inte byta nästa bajsblöja....

Dagen ska avslutas med ett träningspass i bassängen, känner för att köra lite 50:or idag. Lite mer tempo och eftersom träningen är eget pass idag så blir det nog det för min del.
Sedan blir det antagligen ingen simning före fredag, ev lite styrketräning på onsdag.

På torsdag ska jag på efterkontroll, redan har det gått 2 månader och man får domen hur illa tilltygad man blev där nere efter förlossningen...

Ha en underbar dag!!! Njut av varje dag, de kommer aldrig åter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0