Oj oj oj

vad trött jag är efter dagens simpass. Det var verkligen hur kul som helst, men ack så jobbigt. Det kändes som att jag hade ett vattenläge på ungefär en decimeter under vattenytan... Att simma max var tvärjobbigt, hade mest bara en fart och det var fart 1... inte direkt 4 som är maxfart. Men det kommer väl... Ha ha, hur länge det nu komme ta. Simma är verkligen jobbigt, att hitta vattenläget känns som det viktigaste just nu. Men jag är stolt att jag pallade hela passet ut, 90 minuter!

Passet var:

10*100 insim valfritt
8*25 skovling, vila 10
4*50 accelererande mot max st´1

3(200 medley+4*50+100 medlet+2*50) fokus 50:or fart 1-4

200, 150, 100, 50 ben

avbad

Ganska kul pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0