Rädd för natten

För er som undrar eller bryr er så mår  in kropp just nu pest och pina. Ser verkligen inte fram mot nattens timmar då jag vet att det kommer bli en jobbig sådan. Men det är bara att ta, jag tycker i alla fall att jag hanterar det bättre nu än vad jag gjorde förra året.

Vet i alla fall att träningen imorgon kommer få mig att känna mig lite bättre. Ser fram mot det!

Hoppas ni alla haft en bra dag och får sova gott i natt.

Tipås, nu är det äntligen Mästarnas Mästare igen på Tv, alltså inga OS repriser, ganska skönt. Nog för att jag älskar sport och kollar på allt nästan, men inte när de visar en och samma Curlingmatch fyra gånger efter varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0