Så sött!

Var inte detta sött så säg!
Minymo - Junior Bodysuit
Fixoni - Jaylo Body
Louie Louis - Gaute Pants
Minymo - Junior Pants
Alfons Åberg - Striped Baby Pant
Fransa - Cosy Bodystocking
Fransa - Cosy Bodystocking
Som ni ser, mycket randigt faller mig i smaken och ganska likartade färger just till vår lille Hugo. Färger han passar i. Annars tycker jag det finns så mycket mer roliga och söta tjejkläder, men killkläder där är det så mycket märken och allt är marinblått med rött på... Eller bilar, flygplan och motorcyklar eller djur på allt. Det är jag inte så mycket för. Tycker det är ganska schysst med vita bodies och ett par coola brallor till.

Turkost kan jag ana mig till att det kommer bli på en hel del kläder till den lille mannen i vår.

Shit han har nästan, på gränsen nu, vuxit ur storlek 50. Så nu är det 56 som vi använder. Kul att lämna 50 som man nött på ett tag nu och övergå till de nya högarna!. Tänk vad tussen vuxit ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0