Tänk vad ett bebisleende kan göra

Åhhh, jag möttes av världens bredaste leende av Hugo nu när han vaknade. Det är första gången som jag går in till honom och han lägger av världens smile! Det har varit många leenden men då har man fått locka fram dem då han är vaken osv. Men nu kom det av sig själv då han såg och hörde mig. Så mysigt och verkligen någonting som värmer hjärtat. Han kan le!!!

Promenaden i solen var underbar, kaffet (och bullen såklart) likaså. Jag har hunnit rensa hans garderob, han har redan vuxit ur storlek 50, eller de sitter som korvskinn och jag gissar mig till att det inte är så skönt.

Nu ska jag byta blöja och sedan hämta min älskade Moa!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0