Tjejdag!

Igår var ju jag som ni vet med min lilla älskilingstjej till Plask och lek! Det blev en tjejdag med en massa mysprat och gos!

Några bilder på vår lilla badtjej!

Hon är såååå duktig och vill gärna simma utan armpuffar vilket hon faktiskt kan några tag! I sommar ska jag köra simskola och då ska hon minsann få lära sig:-) Billig livförsäkring! Men det där är svårt, att ha sin förälder som ledare, jag minns själv hur det var så vi får väl se hur det slutar. Hur som helst så kommer jag köra simskola och simlekis två-tre veckor i sjön här i byn för alla barn! Hoppas innerligt att Hugo inte lärt sig krypa då... Men det löser sig säkert! Kul ska det bli, det är ganska många år sedan som jag körde just simskola. Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0