Världens snällaste lilla bebis

Vår lilla kille är sååå snäll. Alla barn är snälla, men han ger så mycket till oss och han låter oss sova om natten. Ända sedan i måndags har han somnat runt nio och sovit ända till halv sju-halv åtta på morgonen!Lyxigt va!? Känns ganska skönt att vi får sova, herregud, han är ju inte ens två månader lillplutten. Synd bara att jag inte kan sova på grund av äckelvärken...

Antar även att jag kommer få lite bassning från BVC imorgon... De anser ju att barnen SKA äta på natten... Men jag väcker inte den björn som sover och han verkar vilja sova och om han varit hungrig hade han ju vaknat... Nackdelen är ju så klart att mjölken sinar och min lilla tuss inte alltid blir mätt, men man kan inte få allt och han mår bra och får lite tillägg. Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0