Fredagens mördarpass

Jisses vad trött jag var efter träningen igår. Hade bra tryck i simningen i stort sett hela passet. Egentligen borde det inte varit så jobbig känsla eftersom det inte var ett extremt tungt pass. Antar att jag simmade mycket fortare än vanligt:-) Det gjorde jag, snittade ca 5 sek snabbare per 100-ing! Bra jobbat!

Huvudserien

8*100 frisim, start 1.30

4*200 frisim, start 3 (fick världens sendrag på den 3:e)

8*100 fjäril, start 1.45 Klarade alla utan att simma enarm!

10*50 ben, start 1

Sen dog jag i soffan till filmen "Bröllopsfotografen". den var kul! Mysfredag helt enkelt! Snart det bär det av till jobbet igen. Får skjuts in så det innebär att jag får springa hem... Det är städdag här i byn så det blir väl direkt dit.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0