Ha ha!

Jag och nål och tråd är ingen bra kombination. Ungefär som jag tillsammans med blommor. Jag trodde ju bara att det var att byta ut det rosa tyget till blått i dopklänningen... Men här skulle det sys fast med... Till och med så jag ringde ight för att höra om vi kunde döpa Hugo i rosa... Och vi bara måste ha denna dopklnninge eftersom den har varit i bruk sedan 1911 i min släkt... Det ni. Hur som helst så efter  många svordomar och suckar så sitter nu det blå tyget där i stället för det rosa. Hur det ser ut vete katten, inte klokt, snett och vint men han ska ju bara ha den på sig i en timma cirka... Antar att han inte kommer trivas i den eftersom han hatar då det är saker runt benen som filtar eller handdukar. Men denna enda gång som han troligtvis kommer bära klänning (eller vad vet jag) så får han helt enkelt härda ut... Ha ha. Jag hoppas ingen lägger märke till hur jag sytt fast det blå tyget.... Farmor skulle få spader, för att inte tala om den som gjort den...

Jag är i alla fall nöjd med att jag ändå fick fast det.

Moahhahhahhamohahhha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0