Jihaaaa!

Ja ha, hoppas ni haft en bra dag! Har som sagt kört ett städrace, fick väl vara fint tills Moa och kompis kom hem. Efter ett mellis här med jordgubbar och blåbär och sedan vattenfärgsmålning kan ni kanske tänka er hur det såg ut...

Jag fick spel och skällde på dem. Det var saker exakt överallt. OCH LÅT DE RENA KLÄDERNA I GARDROBEN VARA! Kände sedan att jag kanske inte var en så bra mamma i just det ögonblicket, men hallå, ibland finns det en gräns och den var nådd just då.

Kände mig hemsk och tänk att en tanke kom för mig... nä, kan inte skriva det just nu, den får hållas inom mig, men vill bra gärna skriva den så att det kommer ut ut ut, för idag brann det till...

Jag och min underbara goa Moa hade sedan en myskväll. Hon fick bestämma vad vi skulle göra och gissa vad hon valde, jo såklart om man är medlem i familjen bad så vill man ju bada... Så det blev den enda träningsfria dagen en tur till badhuset... Ha ha. Men det var mysigt att bara vara vi. Men sjutton så kallt det är i bassängen om man inte rör sig hela tiden. Hon är så rolig och har så underbara funderingar. Vi kan nästan sitta och prata som kompisar ibland (nivån är något lägre...) men hon är så med och så förståndig på något vis.

Nu är jag redo för att jobba imorgon och på lördag! Naglarna fixade och kläderna framtagna. Hoppas det ärspöregn ute så att alla vill resa och så klart så att jag inte missar min vän solen... Innan jobbet imorgon blir det dock besök av min underbara kollega och vän med hennes fina barn! Kul!

Så nu säger jag natti natt, men ska ta den där kvällsmackan först som jag inte vant mig av med än sedan graviditeten. Men vad gör det, jag njuter av den!

Kommentarer
Postat av: M

Duktigt av dig att börja jobba redan! :)

2010-05-27 @ 22:36:42
URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Ullis

TACK Johanna för din OMTANKE!!!

Stor KRAM till dig och lycka till på jobbet!!!

2010-05-28 @ 11:57:53
Postat av: Baldervera

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-08-05 @ 10:58:53
URL: http://baldervera.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0