Kväll igen då

Då har även denna dag gått. vart tar de vägen? Hur som helst så har vi hunnit med en hel del. Som vanligt! Jag och Moa åkte in och hyandlade en pool idag. En liten, men tillräcklig för att ha på altanen så att hon kan plaska omkring. På väg hem plockade vi upp två av Moas kompisar som hängde på hem hit för att leka. Vänner på lunch och ännu en kompis till Moa... Vid fem la sig lugnet och kvällsracet kunde börja. Jag stack iväg till träningen strax efter sju. Mr Right fick enlugn kväll då båda sovit som stockar hela tiden. Skönt för honom:-) Nu när jag kom hem blev det en himlans nyttig fika efter träningen. Sockerkick av Äppelpaj med vaniljsås och varm choklad med grädde i... Ha ha, mycket nyttigt efter träningen...

Snart ska jag ta min bok, läser just nu Alfahanen, och krype ner i sängen, proppfull av godsaker och hög på socker...

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag läser också Alfahannen just nu!!!!! =)

2010-05-24 @ 15:33:39
URL: http://bullninjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0