Smakisar

På måndag är Hugo redan 4 månader. Så vart har egentligen tiden från den 24 januari tagit vägen!? Tiden går alldeles för fort, men ett som är säkert är att jag njuter av att vara mammaledig och jag vet dessutom att jag har över ett år kvar hemma:-) Lovley

Igår tjuvstartade vi med några dagar med lite smakportioner... Eller portion och portion, ungefär ett kryddmått skulle jag tro. Gröt... Gick väl så där kan man säga. Han gapar men verkar inte riktigt fatta vad det är som kommer in i munnen och vad man ska göra med det. Vilket resulterar i att det mesta kommer ut och hamnar på kläderna. En rysning rakt genom hela kroppen, men han verkar tycka det är lite kul i alla fall.

Tror att han tycker syrran och leksakerna är roligare.


Kommentarer
Postat av: Tova

Söta bilder! :)



Och vad spännande med smakportioner, själv har jag inte riktigt "vågat" mig på det ännu hihi. Känns så overkligt att de blivit så stora nu! :)

2010-05-21 @ 22:29:50
URL: http://trasslet.se
Postat av: Teodorellinor

Thanks for the information

2010-12-25 @ 16:44:50
URL: http://teodorellinor.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0