Sola sig lite till

Så nu har jag kommit hem igen och siter på altanen och solar! Gud vad jag älskar den där gula runda pricken på himlen! Kroppen känns så mycket bättre och jag känner mig lite stärkt efter läkarbesöket idag. Det gick bra och hon fattar liksom hur jag har det, men mer om det en annan gång. Så länge det är varmt och solen skiner på min kropp känns det såååå mycket bättre. För tillfället kan man glömma hur ont det gör och det är så skönt.

Egentligen borde jag ta och baka de där kladdkakemuffinsen som ska vara till dopet men inte för en sekund tänker jag göra det nu. Lämna solstolen... skulle inte tro det va. Det får allt bli ikväll efter träningen. Om drygt en timme måste jag packa träningsväskan. Orkar egentligen inte, men vet att jag mår bättre i kroppen efter och sover såååå mycket bättre samt att det snart bara är två månader kvar tills VM. Scary. Börjar bli stressad över att formen kanske inte vill infinna sig eller att kroppen ska strejka med värken. Tur att det är sommar och varmare. Inför EM för tre år sedan sa den ifrån rejält, det blev inget EM för min del. Var mäkta besviken därför ska inte Fibromyalgin få ta detta ifrån mig nu.

Ja ja, blaj blaj, nu är nu och just nu mår jag prima i min stol på altanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0