Tränat klart för denna vecka

Vilket veckoslut, träningshelg med allt vad det innebär. Idag började jag dagen med ett syrapass i bassängen. Som jag skrev igår så hatar jag verkligen att köra stenhåda mjölksyrapass på morgonen. Men passet var kul ändå och huvudserien som så klart simmades med MAX-fart från pall var

8*50 frisim
100 fjäril

Så klart körde vi en del innan, blandade simsätt och olika farter. Var så där lagom trött i kroppen efteråt och hela dagen med för den delen.

Så ikväll var det åter dags att göra entre i bassängen. Passet var fart 2 och man behövde alltså nte ta i så mycket, men det var ändå jobbigt, kan ju bero på att jag körde en massa fjäril och blev en aningens trött i armarna.

10*200 där jag körde varannan fjäril och varannan frisim, start 3`.

Phuhuhuhuhu, nu är jag död i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0