Vi har husdjur, ofrivilligt...

Fattar inte, men vecka efter vecka dyker de så snällt upp... Ser så mjuka och gosiga ut, MEN DET ÄR DOM INTE, DET ÄR DAMMRÅTTOR.

Men som vanligt så kör jag ett städrace varje torsdag. Oftast blir det på kvällen, då får man vara ifred, missar ingen rolig aktivitet eller fint väder på dagen. Men idag var och är en tråkdag så jag körde igång med en väldans entusiasm när jag kom från dagislämningen. Trodde Hugo skulle vakna ganska snart, så att jag skulle bli avbruten, men icke. Han sov som en stock i nästan två och en halv timma och huset är skinande rent i ytterliggare några timmar. Han med attdra av och tvätta klädseln till ena soffan... Bra jobbat. Nu är jag trött och kaffesugen. Och visst är man väl värd det nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0