Bläääääh!

Inga höjdar-dagar här inte. Värken är inte nådig mot mig, halsen inte bra än och en konstig känsla i kroppen. Värst är värken, det andra kan jag på någotvis trycka ner så långt det går, men inte den efterhängsna herr fibromyalgin. Varför ska jag har det!? Antar att det finns någon mening med det. Tydligen ska jag infinna mig i huvudstaden för ännu ett läkarbesök nästa vecka. Passar egentligen inte alls, har en föreläsning då som jag vill gå på, men antar att det får komma i andra hand. Jag VILL INTE att de ska trycka på mig igen. Jag får typ ångest över att de tar sig rätten att göra det när de vet att det gör så ont och att det sitter i flera dagar. Nej nej nej. De vet ju redan att jag inte är beredd att trycka i mig en massa vita piller, tar hand om det så gott jag kan på egen hand och tycker att jag hittat min nivå på allt... Kanske. Men i alla fall så är det ingen som ser hur ont jag har, det är annat de ser. Och tankar kan de inte läsa vad jag vet. Jag tror i och för sig inte att någon skulle vilja det heller.

Och Moa gumman, älskade lilla vän, som nu vaknat och sagt att hon har ont här och där. Samma ställen som jag hade ont på som barn. Hoppas hoppas att det bara är växtvärk. Känns dock lite oroväckande, men jag vet hur jag ska gå tillväga och det finns ju ständigt i mina tankar. Jag kommer inte låta henne gå igenom samma helvete genom livet som jag gjort...

MEN IDAG HAR VARIT EN BRA DAG ÄNDÅ

Tillbringade den med underbara vännen och hennes söta goa bebis! Och ja, Hugo hade ont i magen... Han gjorde det mega stora, icke luktfritt, så fort vi kom hem. Sedan sov han som en stock... Ha ha!
Tack för en trevlig dag, även om lunchen inte var så god. Gillade bäst chokladbollen från Delicato, bäst efter mina egna bullar:-).

Kvällen bestod av en lätt träning och bus med mina tre älsklingar här hemma! Sedan har det varit samma ställe i soffan för en del fix! Skönt att listan börjar minska! Ska gå och snusa på alla tre som ligger och sover, en i taget innan jag kryper ner i min säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0