Lev varje dag som om det vore din sista

Hamnade på en helt underbar blogg direkt från verkligheten och från hjärtat. Tyvärr var slutet inte lyckligt, men den berörde mig enormt mycket och jag satt som fastnaglad framför datorn länge. Man ska vara glad för det livet ger, varför gnälla och sura över småsaker när det finns så mycket värre saker att råka ut för!?

Läs den, den får en att gråta. Tårarna rullade ner för mina kinder och jag tror ingen kan läsa utan att bli berörd och känna medlidande med familjen.

http://moahenriksson.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja, bloggen får en verkligen att tänka på vad som är viktigt här i livet...man ska verkligen njuta av att vata frisk och ha fantastisk familj och vänner runtom sig. Jag får även massa tankar på sjukdomstiden v i gick igenom, det var fruktansvärt...levde mellan hopp och förtvivlan....nu väntar vi på att han ska bli av med hostan så att läkarna kan söva honom och göra magnetröntgen.....

Hur är läget med dig? Ska försöka ringa dig under kvällen!

Stor kram till dig vännen

2010-11-01 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0