Tillbaka till ordningen

Moa på dagis och jag i soffan med datorn! Det känns som att krafterna börjar komma tillbaka sakta men säkert. Inte lika slut och trött i varenda del av kroppen och febern har hållit sig borta sedan i fredagskväll. Dock säger halsen och en del körtlar inte det samma, men jag är betydligt bättre vilket är såååå skönt! Hugo sover igen, måste väl väcka honom snart så jag kan hämta min lilla skrotfia på dagis. Tänkte även ta en tur till en Rånäs 4H-gård och kika lite på djuren innan mellis.

Ett som är säkert är att hon hade haft en underbart mysig helg i vår huvudstad med min syster tillika gudmor och hennes kille. Moa var helt lyrisk när hon berättade allt de gjort och vill mer än gärna åka tillbaka.. Ni tar emot med öppna armar va!?

Hugo hade också haft det underbart, men han tyckte verkligen om att komma hem. Det bara spratt i kroppen på honom på vägen mellan bilen och huset. Nu är han ännu mera överallt. Trodde inte det var möjligt, men så är det... Att han orkar.

Nu, en liten stund, är det plugg som väntar. En intressant uppgift som känns kul att göra. Studera Helhetssyn i minsta detalj. Spännande, men inte så enkelt som man kan tro. Har nästan skrivit hela tentan, bara sammanfattning och lite småjusteringar kvar snart. Skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0