Vilken helg!

Har haft en alldeles otroligt rolig helg! Simmade i ett proppat badhus, jisses vad trångt och vad mycket folk det var. Gick knappt att ta sig fram på insimmet. Hade ju inga direkta tider eftersom jag inte simmar dessa distanser i vanliga fall, men simmade snabbare än de "tänkta" tiderna så jag antar att jag måste vara nöjd:-). Kroppen känns inte bra, ungefär som att någon hoppat på mig i en vecka. Men det visste jag ju innan att det skulle bli så. Det tar några dagar att bli av med det värsta så läkarbesöket imorgon är ombokat till nästa vecka. Känns bättre så än att göra det hela ännu värre just nu. Jag undrar egentligen bara om det är värt att tävla hårt och få så ont i kroppen!?
Men ja, just nu var det det!

Middagen och festen på lördagskvällen efter själva tävlingen var fantastiskt rolig! Maten var jättegod, trevlig sällskap och en massa rolig dans blandat med goda drycker... Kan det bli bättre!? Var extremt trött efter att ha gått upp innan fem på morgonen och simmat hela dagen. Tror att jag somnade innan jag lagt huvudet på kudden för jag minns inte att jag drog på mig täcket... Har allvarligt talat aldrig varit så trött/utmattad. Men kul var det och jag antar att jag igår mådde precis som jag förtjänade...

Kvällen bestod av en god middag på restaurang med familjen, Mr Rights mamma och syster med familj. Underbart god mat och lika trevligt sällskap som kvällen innan.

Det hela förgylldes på kvällen av att jag fått ett mail där det stod att jag klarat tentan mycket bra! Nice! Så jävla skönt.

Nu har jag en del att fixa medans Hugo sover, men sedan blir det att umgås med underbara kompisar!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0