Fixat i landet!

Nu mina vänner ska ni få höra! Jag som är så fruktansvärt ointresserad av blommor och ni alla vet ju att mina blommor dör på ett kick, har lyckats odla allt möjligt i vårt lilla land. Trots att vi sådde på tok för sent så har det ändå växt och frodats där!

Salladen har vi ätit upp undan för undan. Idag var det dags att ta itu med spenat, persilja, morötter, rödbetor, rädisor och rabarber.

 

Morötterna som vi inte trodde skulle bli någonting av kom i alla fall. Även om de är små, mycket små, men vi kan väl kalla dem för babymorötter...

Gjorde stuvad spenat av spenaten (nähä???) och har fryst in det andra. Jag ÄLSKAR stuvad spenat! Mumma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0