Fredagsmys

Igår ville mormor ha vår lilla tjej hos sig eftersom morfar skulle och jobba. Kina stod nosen riktad på, skulle med vilja följa med:-). Hur som helst så var Moa där från igår eftermiddag. Och faktiskt måste jag säga att det var sjukt skönt. Även om hon är snäll och lugn så var det bara känslan som var himmelsk. Vi sket i att laga middag, Hugo fick mat och sedan blev det lite lek med honom (jag låg på golvet och han lekte i sitt rum... social jag var...). Sedan skickade vi honom i sänge vid sju. Då var det dags för oss och bestämma vad vi skulle äta. Jag tror att både jag och Mr Right struntade i vad det skulle vara, bara vi fick sitta i soffan och äta framför Tv:n!!! Ha ha!

Så klart ville han ha pizza så jag tog en kebabtallrik. Sjukt god, men alldeles för mycket mat. Har ju typ inte ätit något på flera dagar och så trycker jag ner en kebabtallrik, konstigt om magen inte orkade allt...



Så skönt att äta framför Tv:n och sedan bara ligga kvar och slappa framför Idol! En riktig guldkväll.

Att äta framför Tv:n är underskattat!!!! (något vi i och för sig gjorde en del innan vi fick barn, men inte sedan dess, och nu insåg jag att jag verkligen längtat efter det!) Guldkant i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0