På banan igen - nästan

Hej på er!

Hoppas att ni mår betydligt bättre än vad jag gör och verkligen än vad jag gjort. Har legat nerbäddad, eller ja, så gott det går med två småbarn hemma. Inte lätt.

Har alltså återigen fått ont i halsen, började i måndags, sedan feber och ännu mer feber. Och denna gång gick det inte ens att svälja. Spottade ut saliven för att det gjorde så ont och tänkte först inte gå till läkaren eftersom de aldrig hittar något utan säger ju bara att det är virus.

Men gjorde det i alla fall. Jag bad att de skulle kolla Moa med efetrsom hon sagt då och då att det gör ont när hon sväljer. Och ÄNTLIGEN tog de ordentliga prov. Inte bara snabbprov. Och både jag och Moa hade halsfluss. Mr Right fick order av mig att bums åka och kolla sin egen hals, och visst, där fanns det halsfluss med... Så antagligen har Moa eller Mr Right gått med bakterien och inte varit sjuka, utan det är jag som varit dåligt till och från... Nu käkar vi alla penicilin och jag hoppas verkligen att det försvinner snart. Mår betydligt bättre, inte över 40 graders feber längre, men halsen är inte riktigt bra än. Och lite "sjukig" i kroppen.

Men nu ska det väl bara bli bättre hoppas jag! Och TACK kära kollega och vän som jobbar åt mig idag! Guldvärt och du får en kram via cyberrymden, hade inte orkat idag. TACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Mortenlive

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-02-13 @ 10:59:43
URL: http://mortenlive.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0