Surpuppan....

Herregud, inte brås hon på mig, men jäklar vilken dålig förlorare Moa är... ha ha! Jag garvar ihjäl mig. Jag vann två gånger på "Memento" och hon blev förstörd över att inte få vinna. Hon vill nu spela tills hon vinner... Annars brukar hon oftast vinna, för jösses vilket minne damen har. Men jag har alltså bättre:-)

Hugo har ÄNTLIGEN somnat idag. Han har kört race här inne länge, men å andra sidan sov han väldigt länge i morse!


Dansar gärnet till musiken som spelar. Ser så gulligt ut med den stora blöjan som gungar...:-)



Plöjer fram med sin gåvagn. Går så fort att han får "släpas" en bit, och så upp igen. Men alltid lika glad.


Potträning för grabben. Han har dock inte fattat vad man ska göra. han sitter och diggar och hasar sig fram på pottan. Och kryper ganska snart av den...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0