2 träningspass senare

Så, nu är jag pigg igen! Kroppen har som ni vet (om ni läser kontinuerligt) inte mått så bra, men idag efter att jag tränat känns det något bättre och jag känner mig pigg:-)

Moa hade ett leende igår igen i de 60 minuter hon tillbringade i bassängen... Hon verkligen älskar att simma, till min stora förtjusning!!! Det är verklig lycka som strålar från hennes ögon. Igår tränade de starter. Hjälp tänkte jag, men ungen går upp på pallen och "dyker" i. Shit vad duktig hon är. Jag är helt förundrad över att hon vågar och att hon kan ta alla dessa instruktioner så bra. Sedan simmade hon 25 meter "crawl". Hon sa att det vard et i alla fall och de var impade av att hon ens orkade. Men som hon sa förra söndagen så ska hon ju ta ett OS-guld i simning... Ha ha, vi får väl se.

Lite syra blev det, men inte så mycket. Tävlingen drog ut på tiden och viod halv åtta kände jag att vi var tvugna att bege oss hemåt eftersom Moa måste i säng och hon sover ju vanligtvis då. Synd, men det kommer fler tåg.

Nu ska jag ta upp Hugo som såklart vaknat precis då jag målat mina naglar... Som vanligt då. Sedan blir det lunch och kaffe med bulle för att sedan dra iväg till BVC för 8 månaderskontroll (shit, vad har dessa åtta månaderna tagit vägen?) Och efter det blir det fika med mamsen på stan! Nice!

Ha en underbar dag!

Bara för att alla skriver och pratat om valet och dess resultat så ska jag inte nämna det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0