Dagen började med strålande sol...

... sedan verkade den inte vilja skina mer... För nu är det spöregn. Trist. Men det gör faktiskt ingenting. Ingen kan säga att jag ska ut och måla (:-)) och jag har ändå tänkt ta tag i det där med bullbaket i eftermiddag. Åhhh, kan dom inte bara baka sig själva så jag kan få sätta tänderna i en saftig bulle!? NU!!! Och kaffe det ska jag snart fixa till mig.

Har hunnit träna, så skönt att det är gjort och kroppen mår bättre av det. Det blev 50 minuter crosstrainer och sedan ca 30 minuter styrka för överkroppen. Övningar riktade till simmare... Jobbigt, och jag bokstavligen hatar styrketräning, men jag vet att jag behöver och ska jag bli snabbare lär jag ju göra programmet som det ska vara...

Hugo sover fortfarande. Han har sovit sedan jag kom hem efter att jag lämnat Moa på dagis, och det var vid nio. Trött då då... Men å andra sidan hörde jag klart och tydligt att han låg och pratade mellan halv fyra och halv fem imorse, så inte undra på det.

Han är så söt min lilla tuss. När han inte ser mig kryper han omkring och ropar "memma, memma, memma" tills han får syn på mig. Då spricker han upp i världens leende och sätter även av i världens fart mot mig och jag får en puss eller vad det kan kallas. Pluttgubben. Han är bara för underbar. Än så länge har han inte kommit på hur man ställer sig upp själv, men såg att han drog sig upp i soffan på ett väldigt mystiskt sätt imorse. Så det dröjer nog inte så länge.

Jag hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0