Fjärilshuset

Riktigt häftigt att få se så många olika och vackra fjärilar. Den ena var finare i färg och teckning än den andra. Och stora. Det kändes som jag klev rakt in i Thailand. Åhhh, jag vill åka bort!!! Hugo tyckte Papegojorna var roligast och Moa tyckte den lilla lilla giftiga grodan... Och Sköldpaddan.





Dock åt vi lunch där och jag beställde en macka som lät supergod, med chevreost, rödbetor och pumpafrön. Sallad och grönsaker lovades med. Men den var inte god. En stor besvikelse för en macka som kostade 65 kronor. Rödbetorna hade gjort den superblöt och osten var geggig ihop med salladen. Brödet inte gott... Ingen hit alltså och jag brukar aldrig klaga på mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0