Gahhhhahah

Herregud vad trött jag är!

Fick fika när jag kom hem från jobbet, mmm, kaffe och bulle är verkligen det bästa jag vet. Sedan var det lek med en busig Hugo medan Moa höll på med Youtube, fasen hon är bättre på det där än mig. Kände helt plötsligt att hon är STOR och jag tror det är ganska bra att man håller lite koll på damen. Både vad hon ser på på Tv och vad hennes flinka fingrar skriver på datorn. För hon skriver själv och man vet ju inte vad för sida som kan visas av misstag. men hallå, hon är ju bara fyra... Shit...

Nu är hon och Mr Right ute och cyklar, jag väntar på att de ska komma hem så jag kan susa in och köpa massa massa godis. Sjukt sugen på det. Hugo sover sedan en stund och jag höll på att somna i soffan. Galet trött. Men det blir mys nu och sedan såklart simning i morgonbitti. Orka... Just nu skriker min kropp av värk, men det ska vi råda bot på, kanske blir en bastu också.

Hoppas ni får en underbar lördagskväll.

Jag måste ha godis nu så jag hoppas de kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inlägget i min blogg Johanna. Jag blir så rörd av alla fina kommentarer. Jag kikar gärna in här lite titt som tätt och följer dig och din familj! kram

2010-09-05 @ 19:51:25
Postat av: sofie

glömde skriva att det var jag som gjorde kommentaren ovan. =)

2010-09-05 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0