Gårdagens läkarbesök

Ännu en ny läkare... Galet. Varför har man sin egen husläkare!? Man får ju aldrig träffa dem ändå... Har jag problem med min värk så vägrar jag ta hela storyn för en ny läkare och kräver att få träffa min egen husläkare. Jag mailade henne sist och fick en tid ganska fort. Växeln kunde absolut inte hjälpa mig...

Hur som helst så gick jag ju till läkaren igår för dessa ständigt återkommande infektioner i form av förkylningssymptom. Sedan i maj har jag varit risig till och från. Så det var tredje gången jag gick dit för detta... Tidigare har de sagt att jag bär på något virus och att man inte kan göra något åt det. Men nu vill jag bli frisk! Tänk detta plus värken som kommer mer och mer... Fy, det vill jag inte.

Gav egentligen ingenting igår, men fick i alla fall ta en hel del prover. Bland annat på sköldkörteln, om jag har nedsatt imunförsvar, blodstatus och hej och hå. Får inte svar före måndag. Då blir det telefonkontakt med läkaren.

Jag vill kunna träna mer effektivt, inte tänka eller känna att man är lite risig hela tiden.

Så jag hoppas på ett sätt att det visar någonting så det går att göra något åt det.

Men får hålla mig till tåls tills på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0