Härligt pass!

Kvällens pass var helt i min smak. Jobbigt, långt men ändå så att man orkade hålla farten uppe! Nice!

Simmade bara en serie, dock ganska lång och den såg ut så här:

3 varv 4 ( 50 ben + 100 ss + 150 arm)

varv 1 frisim
varv 2 medley
varv 3 special (jag körde fjäril/frisim)

Trött i armarna nu då... Imorgon blir det väl  ett pass till på morgonen. Mr Right frågade om jag ens hann torka!? En ganska bra fråga, för håret hinner inte faktiskt inte dte... Ha ha!

Hur som helst så kändes det himlans bra att simma. Hittat draget och glidet. Kändes som att det gick fort och det är NICE!

Kroppen värker inte just nu, härligt! Så jag hoppas på en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0