Hata Flugor...

Fattar inte, men just nu har vi säkert 12 surrande och äckliga flugor inne. Två stycken attackerade mig i morse. Härligt att vakna 05.21 av två flugor... Och Mr Right som dödade flera stycken igår...

Måste nästan vara så att de drar sig till skit och nu är det ju några timmar sedan jag duschade efter morgonens träningspass... Ha ha! Och kloret har väl inte riktigt kommit till sin rätt eftersom det är enda sedan i måndags jag besökte badhuset... 

Just nu tar jag det ganska lugnt, Hugo sover och jag vill provocera någon... Vet inte varför men är på det humöret. Nästan så att jag funderar på att starta en blogg till där ingen ingen ingen vet vem jag är så jag kan skriva precis vad som helst. Visst, jag skulle kunna göra det här med, MEN jag vill gärna ha mitt jobb kvar och inte trampa alltför många på någon öm tå. Egentligen bryr jag mig inte så mycket vad folk anser och tycker, men det finns ju en del känsliga ämnen där man helt enkelt inte tycker lika och ibland får jag en väldans lust att just diskutera sådana saker för att jag tycker det är intressant att höra hur och varför människor tycker si eller så. Och det ger mig en massa att diskutera sånt, det öppnar nya dörrar för nytt tänkande eller till och med stänger mina dörrar för att eventuellt kunna ändra sig. Ibland attackerar jag Mr Right med mina konstiga tankar vilket han ganska snart tröttnar på... Jag tycker att man ska ha åsikter men att man måste kunna stå för dem och alltså kunna argumentera varför man just tycker så.

Bla bla bla... (verkar det som om jag har tråkigt just nu... JA!!! Jag kan inte ta det lugnt...)

Snart, när Hugo vaknar så blir det till att hämta Moa och sedan åka och hälsa på mina Älskade Päron! Längtar efter dem och de vill naturligtvis ha lite liv och rörelse hemma hos sig några timmar så att de inte glömmer av hur det är att ha två små som river i allt:-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0