Hata läkarvården

Grrrr, kan man bli mer irriterad på husläkarmottagningar...????

Idag hade jag ju telefontid med den läkare jag var hos i torsdags. Skulle ju få svar på proverna. Visst så ringde han och säger att allt såg bra ut. Frågar hur jag mår nu och jag säger som det är. Hade ont i halsen igår, fortfarande täppt i näsan och klarar mig inte utan nässpray... Ingen feber men fortfarande som en svag sjukdomskänsla i kroppen... Det tyckte han så klart inte var bra och sa att det är inte så bra att gå så länge som jag gjort (sedan i maj) och aldrig bli helt frisk. Nähä, är det inte???? Sedan säger fanskapet (ursäkta) att ja du får väl avvakta en vecka till ungefär så får vi se hur det artar sig... IGEN. Fast han då i meningen innan påstått att det inte verkar så bra eller att det ger med sig av sig självt...

 

Men som vanligt så sväljer man det läkaren säger med hull och hår och tackar så väldigt mycket bara för att han ringde... Alltså avvaktar jag en vecka till och hoppas på att bli bra:-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Man slutar aldrig förvånas...

Hoppas du piggar på dig SNART!

Kryapådigkram!!!

2010-09-06 @ 22:04:34
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0