Jobb - check!

Hemkommen och nyfikad sitter jag nu med datorn i knät och lyssnar på Right here waiting med Richard Marx och Hugos joller inifrån hans rum... Just den låten var min absoluta favorit när jag gick i sexan sjuan... Herregud vad jag lyssnade på den låten... Hade spelat in ett helt kasettband med BARA den låten. Ha ha! Men faktiskt så tycker jag fortfarande att den är bra! Och dessutom kan jag den som ett rinnande vatten så jag kan ju dessutom sjunga med i HELA låten:-)

Mr Right och Moa är och handlar. Tydligen ska det lagas middag till mig, det var ett himlans hymlande om det innan de åkte... Men att få mat och dessutom att slippa laga den själv är ju aldrig fel... Efter middagen blir det bad och ev lite bastu med Moa efter det att vi stoppat lilltussen i säng. Ska bli skönt och riktigt mysigt. Vädret ute visar verkligen att hösten kommit för att stanna till min stora olycka...

Vi hade massor att göra på jobbet idag! Kul!!! Mycket bokningar och av varierande destinationer vilket är kul. För visst är det betydligt roligare att boka in en jordenruntare än en charterresa... Det kräver liksom lite mer tankeverksamhet vilket jag gott och väl kan lova är något jag behöver då jag är mammaledig... Har faktiskt sökt lite kurser på olika universitet och högskolor som ges på distans. Tyvärr gjorde jag det en aaaaaningens försent, men jag håller tummarna för att det ska finnas någon som har en plats över... Skulle just nu kunna tänka mig att läsa i stort sett vad som helst, så de jag kontaktat skiljer sig rätt mycket från varandra. Men det är alltid kul att lära sig nya saker och jag blir tokig av att inte få använda hjärnan till något vettigt...

Nu ska jag ta tag i tvätten och sedan snabeldraken för att få bort det värsta som dragits in från leran ute...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0