Passet igår, söndag

Hem lämna av Moa och tillbaka igen. Badhuset förstås!

Simmade en skön serie som det kanske tyvärr blev för mycket vila i... Men vad gör det, det är ganska skönt...

3 (4*200 + 4*50)

Varv 1) frisim st 2.50´
Varv 2) frisim med paddel st 2.45´
Varv 3) frisim med paddel och fenor st 2.45´

50:orna var ben rakt av st 55´

Idag skulle det inte vara någon träning, men nu blev det visst så! Inte mig emot, men det innebär att jag ska slänga av mig träninskläderna och sätta på mig lite mer anständiga kläder att lulla runt i. För självklart går jag hellre på ett simpass än att gymmträna...



Om två månader är det dags för tävling igen, i Köpenhamn! Kul. Kanske inte direkt några sträckor som passar mig, men ska bli skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0