Rubrik efterlyses...

Dagens träning avklarad och jag lovar det blir inget mer pass idag. Vi har ju även träning ikväll, men utan mig. Jag orkar helt enkelt inte. Är totalt slut i kroppen och jag kan lova att under mitt 32-åriga liva har jag ALDRIG haft en sådan här träningsvärk. Fy säger jag. Kom knappt upp ur sängen och det gör till och med ont när jag INTE rör mig... Men jag antar att träningen tog som den skulle... Dessutom så lär det ju vara värre imorgon... Nice!

Ja ja, idag simmade vi ett jobbigt pass igen, när ska det vända!? Kanske hade det inte varit riktigt lika jobbigt om jag inte varit så slut!?

Simmade i alla fall idag

400 frisim + 8*50 frisim start ´45
300 frisim + 6*50 frisim start ´45
200 frisim + 4*50 frisim start ´45
100 frisim + 2*50 frisim start ´45

10*75 frisimsarm start ´1.05

Totalt blev passet 4200 meter. Inte så jättelångt men det räckte gott och väl.

Så vad bjuder dagen på nu!? Bullbak som är igång, rensa ogräs, bjuda ma&pa på fika, badhuset med Moa och sedan dö i sängen.

Ha en underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0