Döda fågeln...

Imorse igen, fem över fem, vaknade jag av den söta lilla fågeln som så snällt blivit min väckarklocka. Dock inte i en human tid enligt mig och inte heller lika vackert som att vakna till kvitter av en fågel... Nåja, inte så mycket att göra.

 

Fastnade i Super mario igår och hade hela 16 liv:-) Kom också bertdligt längre än vad jag gjort förrut, kul. Eller kanske inte egentligen, med tanke på att jag är lite för gammal för det där som Mr Right så snällt förklarade för mig igår. Men det var ju kul ju...

 

Sitter med frukosten i soffan och de andra sover. Ska packa väskan för att dra iväg till träningen. Ska bli kul och SKÖNT, just nu suger den sura Moa, sedan blir det hem mför att fixa i trädgården. Men hörrni, är det frost på nätterna nu? Vad kan man plantera då? De frön jag och Moa sådde och har låtit förgro (se där, en "floristterm dök upp...)har i stort sett vuxit ur sina små krukor och måste planteras om.

 

Ikväll ska jag äntligen få umgås med mina kära tjejer! Åhhh, vad det ska bli kul och precis vad jag behöver just nu. Blir antagligen lite grill och alldeles för många glas vin, och såklart en massa trevligt prat. LLÄÄNNGGTTAARR!!

 

Kom på att Hugo ramlade rakt ner i våra plattor igår, undrar just hur han ser ut i ansiktet idag? Stackarn. Hade han inte varit så lättväckt hade jag smugit in och kikat, och snusat lite på honom. Men det får vänta!

 

Ha en bra dag och njut i det underbara vädret!

Känns som att det var evigheter sedan det såg ut så här, men faktiskt bara typ en månad sedan lite drygt. Och nej, jag längtar inte tillbaka ett endaste dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0