Glad Påsk



Hoppas ni haft en bra lååååååååååååååångfredag! Det har jag. Började dagen liksom igår att bli väckt klockan fem på morgonen av en psykotisk liten gråsparv som absolut måste sitta och picka på vårt sovrumsfönster... Inte roligt alls och efter två timmar var det bara att kliva upp och inse att jag inte skulle somna om... Det bar av till träning och sedan vidare för att skriva en labrapport om minne med några trevliga kurskamrater. Tack för kaffet, det blev en del:-) Men vi var effektiva och är så goptt som klara, SKÖNT!

Tack mamma och pappa för att ni kom och hjälpte oss att äta upp påskmaten! Så kul att se er igen!!!

Nu ska jag och min lilla trötta Mr Rigt glo på film. Hoppas verkligen att fågeln inte kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0